Skip to main content
search
0

Vlissingen | Part Time | Permanent

Op zoek naar een uitdagende parttimefunctie? In Vlissingen zorg je ervoor dat de cursisten die een van de maritieme en veiligheidsopleidingen volgen, een optimale klantbeleving krijgen. Lees hieronder meer over deze functie.

Job description

Ben jij een enthousiast persoon met een passie voor klanttevredenheid? Heb je ervaring in het snel en efficiënt afhandelen van klantverzoeken? Zoek je een dynamische functie waarin je klanten kunt ondersteunen en een succesvolle ervaring voor hen kunt creëren? Dan zijn wij op zoek naar jou!

De Ruyter Training & Consultancy (DRTC) biedt een breed scala aan Maritime (veiligheids)opleidingen. Onze producten lopen uiteen van Overleven op zee tot Managementtrainingen voor Maritieme officieren of Medische zorg aan boord. Maritiem is voor ons niet alleen de Scheepvaart. Wind op zee, Offshore olie & gas winning, havenlogistiek, binnenvaart, het is Maritiem in de breedst mogelijke zin. Onze doelgroepen zijn professionals die werkzaam zijn in deze sectoren of studenten aan o.a. de zeevaartschool.

DRTC bedient internationale klanten vanuit onze vestigingen in Vlissingen, Groningen en Willemstad (Curaçao). Onze backoffice ondersteunt de vestigingen vanuit Vlissingen. Voor de backoffice zoeken we administratieve versterking. Ben je goed met diverse Office toepassingen en ERP/CRM systemen? Werk je nauwkeurig en controleer je graag of het proces goed loopt? Als Customer Support Coördinator ben je eerste aanspreekpunt voor onze klanten en daarmee het “gezicht” van onze organisatie. We streven ernaar om onze klanten de hoogste kwaliteit service te bieden en hen te helpen bij het veilig en efficiënt uitvoeren van hun werk.

Hoe ziet jouw werk eruit?

  • Je organiseert de trainingen van start tot finish.
  • Dagelijkse communicatie met klanten via e-mail en telefoon om hun vragen en verzoeken snelen efficiënt af te handelen. Je controleert de inschrijvingen via de website, neemt actief contact met de klant om details geregeld te krijgen, maakt afspraken met hotels, taxibedrijven en cateraar voor de noodzakelijke ondersteunende diensten.
  • Je bereid de training voor door te zorgen dat iedereen tijdig de juiste informatie heeft, hierbij los je kleine knelpunten op, je hebt daarbij veel contact met de instructeurs, klanten en ook leveranciers.
  • Ondersteunen van instructeurs om ervoor te zorgen dat ze over alle benodigde materialen en middelen beschikken voor hun cursussen.
  • Na afronding van de training verzorg je certificaten voor de deelnemers en controleer je of alle gegevens compleet zijn voor facturatie.
  • Je houdt de website bij en zorgt dat er voldoende aanbod staat.

Job requirements

Om succesvol te zijn in deze rol, vragen wij het volgende:

  • De Maritieme sector is zeer dynamisch. Onze klanten zitten met deadlines en hebben vaak snel een antwoord nodig. Je kan snel schakelen tussen de diverse taken die je hebt, waarbij je door regelmatig te controleren fouten voorkomt.
  • Enthousiasme en toewijding om klanten tevreden te stellen.
  • Proactieve instelling en het vermogen om zelfstandig te werken.
  • Flexibele instelling (geen 9 tot 5 mentaliteit).
  • Je hebt een ‘oog voor detail’ waarmee je zelfs de kleinste punten in het grote geheel opmerkt
  • Je herkent klantbehoeften en communiceert deze aan het management
  • Communiceren in het Engels ga je niet uit de weg. Een buitenlandse klant die belt of via de mail een vraag heeft, weet je in prima Engels te woord te staan.
  • Je hebt geen probleem met je verdiepen in nieuwe administratie software, je bent in staat jezelf snel wegwijs te maken hierin.
  • Je hebt ervaring in het werken met content managementsystemen voor het bijhouden van de website (of in staat om dit snel te leren).

Our offer

Wat bieden wij?

  • Een actieve baan met een goed salaris op basis van 23 uur (0,6 FTE).
  • Reiskostenvergoeding.
  • Een leuk team van professionals.
  • 30 vakantiedagen (fulltime).
  • Ruime pensioenregeling.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Ben je geïnteresseerd in de functie stuur ons dan je motivatie en CV of heb je vragen, neem dan contact

met:

Martijn Schütz

[email protected]

of bel +31 118 463 382